19 Januari - Ca 12timmar

Kan säga såhär mycket att jag har sovit max
tre timmar sen i fredags. Så ja jag är sjuk trött
och mår konstigt i hela kroppen. Så måste sova.
Fast inte ännu. ;)

Nu var det så att Jennie och Alex var här hos mig
igår och hela natten (: Mys pys i lingonskogen ;)
Nej men det har verkligen varit kul och mys. :D
Det är alltid kul med att hitta nya vänner. Framför
allt när dom är som Alex ;) hehe , En snäll söt
pojk de :D :P

Vad vi gjorde var att äta pannkakor och se film :D
Jo sen var vi uppe hela natten också :P hehe
Förlåt (A)

Just nu ligger jag i sängen med Jennie brevid mig
däckandes. Plus skickar sms. Inget ovanligt för mig
detta alltså ;)

Becca ! Du är skit snygg i lugg :D

Kommentarer
Postat av: R

TAACK ÄLSK ! :D

2009-01-20 @ 20:08:43
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0