12 Januari - På väg till skolan

Nu sitter jag här och helt klar för att dra till skolan
en timme försent bara. Så typiskt mig när jag inte
har fått sova mina åtta timmar.

Somnade vell runt två halv tre och vaknat hela tiden
inatt. Så hur mycket har man egentligen sovit? :O
Jag har ont i mina ögon och vill bara lägga mig i
sängen igen för att ta och sova.

Nej nej det går bara inte för jag Estelle måste gå
till skolan för att få närvaro. Sedan vad man ska göra
på engelskan, matten, samhälle och svenska har
jag ingen aning om mer än att bli störd av Jennie ;)

Nej nu ska jag dra mig så jag inte missar bussan
för ska möta upp Jennie och lätta på hennes hjärta
en aning tänkte jag.

Hörs efter skolan tror jag :P Ska tvätta och handla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0