20 Februari - GALEN fredag !

Seriöst en dag man inte kan suta skratta åt xD

Dagen började med att man låg i sängen och jag
hatar när Aeks får för sig att ställa klockan och att
man ska gå upp då :O

Aleks seriöst jag hatar dig ! xD <3 <3 <3

Stinus och Sarus kom idag. Ja det var efter mkt om
och men när det gäller tåg med Stina xD Skrattar ännu åt det.
Hon är få go den ungen alltså xD

När dom äntligen kom fram efter Sara hade fått hämta henne i
Lund och skit så fick veta hur det hade gått till med tåget. Nu
ska ni få veta det :O xD

När man åker från Älmhut och det hållet så måste man ta och
byta tåg i Hässleholm. Eftersom Stina är som hon är så hoppade
hon av tåget gick en meter frågade några tjejer vilket tåg som
gick till Helingborg. De pekade på tåget bakom henne. Hon vänder
sig om och hoppar på tåget. På tåget så kommer det samma biljett
snubbe och hon fattar inget xD
Väl framme i Lund så inser hon att det var samma tåg och det var hon
som skulle byta från Öresundståg till Pågatåg. Lyckat xD Som jag och
Sara skrattar åt det xD

Willys
Det säger allt typ xD :O
När v i hoppade på bussen på Knutan för att åka till Willys så var det
en kille som var lite små skum. Han satt och kollade på oss :O Han
hoppade av på Willys som oss.
Jag och mitt släptåg plockade ihop det vi skulle ha. När vi står i kassan
ser vi denna skummisen ställa ifrån sig sin korg och gå ut.
DET PIPER !
De ber han stanna.
HAN BÖRJAR SPRINGA !
HON SOM SATT I KASSAN BREVID SÄTTER FART EFTER !
DOM SKRIKER I HÖGTALARNA "TJYYYYYYYV!!!!"
Jag ser en som jobbar där med en STOR hög med Marabou en hög som
hade TJYYYYYVATS xD
Han åkte dit MOHAHAHAHAHAHAHA

Senare
Jag Sarus och Stin åker in till Knutan.
HAN ÄR DÄR :O !!
Vi bara HAN ÄR DÄR :O WTF ! xD

Nu sitter jag och Sarus här och myser med oss själva medans Aleks
och Dakki snodde mitt rum och Stin ååååå Hmpus TV-rummet.
Kvar blev köket till mig och Sarus :D xD Vi fick maten :D xD

Inlägget blev visst lite flummis xD HAHAHAHA XD
Ja hoppas ni fick ett skratt.
Bilder lär ju komma :D

Ha det guttans mina ungar :D

Sara vet du om en sak?
Hon sa nyss nej.
Det är så att jag älskar dig :D <3




Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahah så kul xDxDXD<3

2009-02-22 @ 22:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0