Tackar er!


Jag måste bar få lätta på mitt hjärta.

Ett tack till flera personer som jag beundrar.
Beundrar för deras sörd och deras tålarmod att vara min vän.

Vi kan ju börja med dom som har svikit mig och har varit svin.
Kan ni förstå att ni har hjälpt mig till att bli starkare till att få
ett bättre självförtroende. Ja precis. 
Nu menar jag dom vänner jag inte har kvar nu.

För fyra veckor sedan dök det upp en person. En person från
ingenstans och bara blev min vän sådär. Det är alltid lika trevligt
det, men det fanns ett problem. Rädslan som lever inom mig.
Rädslan och osäkerheten som jag får när jag är med killkompisar.
Varför jag är det är en annan historia.
Det gick några dar, en vecka. Jag började släppa min osäkerhet
till att umgås med honom. Jag kände mig säker. Så säker jag är
med honom när vi ses så säker har jag inte varit på ca tre år när
jag umgås med killkompisar.
Jag vet inte vaf jag just känner mig så säker med honom. Fast man
måste inte alltid veta allt.
Ja rädslan då ?
Ja den kom och gick hela tiden om att han ska försvinna som alla dom
andra. Under fyra veckor så har det hänt de ena och de andra. Han finns där
ännu. Rädslan är som stort sätt borta, men ibland kryper rädslan fram att
han kommer försvinna. Fast det är nogåt jag försöker få in att han inte kommer.

Jag vill bara tacka dig Alexander Meigård att du finns där och har hjälpt
mig att inse att alla killar inte är likadana.
<3
Alex du är min vän! <3

Jag har mina andra vänner också.
Aleksandra
Rebecca
Sara
Jennie
mfl..

Jag vill tacka er för att ni är min vän och hjälper mig här i lvet.
Älskar er ! <3



Kommentarer
Postat av: Jennie juhlin

JAG ÄLSKAR DIG MED<333 ALLTID DU OCH JAG<333

2009-02-11 @ 18:09:42
URL: http://venusdoom.blogg.se/
Postat av: Mimi

Fin blogg du har Estelle! :D



Kramis Mimi

2009-02-12 @ 15:59:26
URL: http://mimimihalek.blogg.se/
Postat av: Alex

Va fint skrivigt :) skönt att du känner dig mer självsäker nu och mår bättre. och jag kommer inte försvinna så du behöver inte oroa dig :) <3

2009-02-12 @ 16:09:05
Postat av: R

JAG ÄLSKAR DIG ESTELLEKASTRULL :D <3<3<3

2009-02-12 @ 16:52:17
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0