Skicka Vidare



Sitter just nu och lyssnar på denna braiga låt . :)

Har som sagt varit hemma hela dagen idag för man att man är sjuk.
Blir skolan imorgon för annars så skulle Jennie döda mig ;) Så bäst
att gå då om man har feber och skit. :P

Jennie kom en stnud efter skolan och vi fylde lite papper åt mat och
glass :D Även kollade vi på en film. Skicka vidare. Skit bra film.
Tårarna kom i slutet.

Har pratat med min Becca nu några dar på raken i tele och man kan
inget annat än bara le och vara glad. Den tjejen får mig verkligen att
leva mitt liv och får mig att sluta tänka på skiten. Vi pratar och kul.
Lika så när vi är. Nu var det allt för länge sen sedan vi var :O På fredag
är hennes 18års dag som sagt. Jag vill dit nu! Hem till henne nu. !
Rebecca jag älskar dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0