Ett efterlängtat inlägg ifrån mig

Innan jag kryper ner i sängen tänkte jag berätta för er
att jag inte har haft ont i huvudet idag och jag håller
tummarna om att jag snart blir helt frisk :)

Jag har varit duktigt och tagigt det väldigt lugnt i veckan
som läkan sa till mig. Tydligen så hjälper det ;) Fast
hur det går med skolan är inget man vill prata om för
den går neråt. Jag bhöver något mirakel or something.
Om jag nu kunde tro på det. Eller så måste jag verkligen
ha hur mycket som helst att göra för att jag ska få det gjort.

Jag brände ju mig igår i köket på en av plåtarna. Jag har kommit
fram till att man inte ska vara i köket då man inte mår så bra.
Fast vad gör man inte för att få närvaro och slippa folk som
klagar på en.


Mitt brännmärke.
Idag är den är röd triangel.


Imorgon så drar man till Småland igen och ska slappa hemma hos
Rebecca hela helgen. Hinner träffa Storastyster en stund i bilen.
Förlåt men jag drar till Becca (A)


Jag och Becca på Beccas 18års fest :D <3

Nu medans jag sitter här kan jag lika gärna berätta att jag är inte längre
Petra Sjöström
jag är
Estelle Björkman

Nu avslutar jag detta inlägg med en väldigt gullig bild på mig.
Sov så gott :D


Puss på bilden

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa du kommer till mig idag (a) <3<3

2009-02-27 @ 10:37:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0