7 Februari - Ont i hals

Jag har ännnu ont i min hals och det har bivit värre.
Ja det är verkligen ettstort PLUS på de va ? xD
Nej jag pallar inte vara sjuk nu. Jag måste vara i
skolan. Sen veckan efter det ju lov. Och då kan man
inte vara sjuk. Nej detta låter inte bra alls. :/ Nu
håller vi alla tummarna på att jag inte ska bli mer
sjuk för det har inte Estelle tid med.

Idag blir det bara att ligga hemma och bara ta det
lugnt. Ska dicka varm oboy och bli kvitt min hals :P

Ja just det, min högra hand är upp svullen och har
blåmärke på ovansidan och ont på undersidan.
Vad har jag gjort med min hand ? :O Inte vet jag :S

Rebecca jag älskar dig. Jag hoppas på det bästa ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

variera med att dricka kallt och varmt. så blir du kvitt med halsontet snabbare

2009-02-07 @ 15:25:54
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0