3 Februari - Skratt timme

Estelle goes trötter idag.
Jag vet då inte vraför.

Iallafall så var var jag med Jennie igår.
Igär kväll så log vi och skrattade över en timma.
Och vad vi skrattade åt har jag ingen aning om.
Vi bara skrattade på som fan. Alltså jag kan då
säga att vi var övertrött.

Haha xD Så kom vi fram att det var synd att Alex
inte var med eller var inne på msn. Så sa jag.
"Han hade sagt hela tiden att vi är övertrötta"
Ja då skrattade vi ännu mer. xD Ja igår var vi
verkligen övertrötta. Fast ingen vi skulle få för
oss att erkänn mör MR Alex ;)

Nu ligger jag och lyssnar på musik och ska
hämta sladden till min mobil så jag kan ladda
upp bilden då Jennie sitter i mitt badkar (A) xD




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0