2 Februari - I taket lyser stjärnorna

Min blogg detta ja :P

Okej jag och Jennie simmade aldrig idag för hon
hade varit hos läkan så istället så kollade vi bio.
Filmen vi såg var I taket lyser stjärnorna.
Filmen var sjuk bra :D . Fast boken är då mycket
bättre.

Man trodde att filmen skulle vara kassa för att den
är svenk. Jag kvalite och inspelning var ju inte den
bästa. Fast jag älskade den ändå ! :D

Nu har vi ätit mat och glass och jag har hunnit duschat.
Nu ligger Jennie och kollar på en serie hon följer medans
jag sitter här och skriver lite skit. Jag ska ta och se
om jag hittar en bra film eller filmer tills imorgon.
Berlina, Jennie och Johanna kommer imorgon och
vi ska kolla på film:D Ledig imorgon från skolan ju. :D

Snälla jag vill inte detta.
Jag vill inte ha det såhär.
Kan du bstämma dig för att vara en.

Kommentarer
Postat av: R

Älskade flicka <3

2009-02-03 @ 11:25:49
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0