11 Februari - Snabb vända till skolan

Trots att jag är sjuk så fick Jennie upp mig för att
dra till skolan för att lämna lite papper och fylla i
ett annat om prövning i Psykologi A. Jag min
jobbiga sak lämnade aldrig in hemskrivingen
innan hon hade satt betyget så får ta och göra
det nu.

När jag och Jennie var på väg bort hon skulle vara
så mötte vi på Aex. Ja det var en vecka sedan man
såg honom. Man kunde ju undra om hade gått och
gömt sig någonstans ju ;) Hehe . Nej den långa
mannen var lika glader och alltid lika glad för att
se mig igen ;) hehe Eller va vet jag xD . Ja det var
ju så synd om honom ju. Han hade träningsvärk.
Jaja. Han lever. Hellre träningsvärk och kunna vara
i skolan än ligga hemma och snora med feber.

När jag kom hem så orkade jag ine plugga jag
slocknade i min säng.

Uss nej detta blev lite långt nu känner jag.
Vi får ta och höras nu väntar en film för min
del ska jag bomba Alex på msn ett tag innan ;) ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0