1 Februari - Väcka Aleks

Nu sitter jag vid Ales dator. Hon ligger uppe i
sin säng och sover. Jag har inget att göra.
Om hon inte har vaknat till liv nu efter jag har
skrivit detta inlägg så springer jag upp och
väcker henne. För min mage börjar faktist
kurra.

Igår så var vi hemma hos Emilija och firade
henne. Hon blev faktist 16. Eller det är ju idag
hon blir 16år :D
Så GRTTIS PÅ EMILIJA ! :D <3
Hemma hos henne blev det mat, film, promenad
och en massa skratt. :D

Ja vad händer senare? Jo jag och Aleks ska ta oss
en lång promenad och bara prata och och ha lite
tid för varandra. Gissar på att hennes mobil kommer
pipa under vägens gång typ hela tiden. Så vi får se
om jag har några vänner som orkar skicka det första
sms:et idag.

På tal om sms. Jag har faktist inte ännu fått något idag.
Rekord fan xD Så vem blir den första idag som skickar
sms till mig? (A)

Vet inte ännu när jag tar tåget hem. Blir mest troligt halv
sex. :D Mer tid med Aleks . ! <3 <3 <3

Nej nu ska jag upp och väcka henne (A) ! <3

Kommentarer
Postat av: jaqueline

synd att jag inte har pengar på mobilen nu :/

2009-02-01 @ 19:26:23
URL: http://musorsoutfit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0