Smink

Städat och klart. Nu ska man bara laga lite och äta innan man sminkar sig. Tycker jag borde göra det idag eftersom det kommer lite folk idag. Då kan man göra sig lite fin. Jag sminkar ju mig aldrig annars. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt att jag går inte upp tidigare bara för att sminka mig när jag ska till skolan. Det är ju inte precis så man jagar killar i skolan. Jag vill liksom visa mig för den jag är. Sminka kan man ha på sig när man ska göra något speciellt som ikväll. Jag är den personen att jag kopplas med smink när jag ska ut och festa eller något liknade. Utan smink är vardagligt eftersom jag själv tycker att min hy är så pass fin så jag inte behöver sminka mig. 

Jaja slutat pratat om det. Nu kokar vattnet så nu blir det pasta.
Utan smink
Med smink
Första och sista har jag inget smink på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0