Sista för idag

Vilken dag detta har varit det har verkligen gått upp och ner hela dagen. Just nu funderar jag på att gå och sova sen sova bort halva mitt liv. Så dramatisk ska jag inte vara har faktiskt skolarbete att göra till nästa vecka så det borde man ta och göra imorgon.
Bodil är hemma nu, men hon sitter här i soffan och pluggar och säger "Nu fattar jag mitt i allt" jag vet inte redigt vad det är hon pluggar. Typ ekonomi. 

Nja sova kanske jag hoppar nu och kollar på filmen som går på TV. Jag kan verkligen inte bestämma mig mer än att det hade varit så mycket bättre om en viss person kunde lära sig att höra av sig. . .
Aja sista inlägget för idag!
Ni får ha det en massa bra ! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0