Mot Halmstad

Snart så ska jag ta bussen in till Knutan för att ta tåget till Halmstad. Det jobbigast är att jag ska få sitta och vänta på henne i nästan 30min, men det ska nog gå hyfsat så snabbt. Blir väl att vi bara tar det lugnt idag och pratar. Känns som det är typ sjukt mycket jag vill berätta för henne. Berätta om min praktik och allt går framåt med mitt liv.

Nej nu ska jag fixa håret sen ska jag dra. Får se om jag lånar min systers dator ikväll eller inte, men tror inte det. Ha det! !
Ursäkta!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Kommentaren kändes bara så himla onödig. Det käns ju som att det är upp till mig.

Det vore trevligt att veta vad personen vill ha ut av kommentaren.

Haha, min fest tid har nog varit ganska galen, men det finns värre. Men jag menar man förstör ju bara för sig själv när man dricker.

Blir så sur på såna anonyma kommentarer. =P

2009-12-15 @ 15:25:00
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0