Inget alls idag

Sova bort mer än halva dagen är skönt. Gick upp vid två och nu ligger jag i soffan och tänker skita i allt idag.


Jag vet om att jag kan vara jobbig och tjatig. Jag vet om att en liten simpel sak för er kan bara en big deal för mig. Tiden går och jag lär mig mer och mer låta saker och ting vara, men  då jag kommer på och har bevis för att så ryker jag. Att vara ärlig kan vara så svårt, men när jag är så tydlig jag kan om jag vill ha mina kompisar ärliga mot mig varför då inte vara ärlig från början? Att bli sviken gör ont att få personen att förstå att man har blivit sviken är ännu svårare när den inte tycker att det inte är en big deal. Jag är krävande i ärlighet. Jag lever ett ärligt liv. Behandla mig inte som skit när jag behandlar dig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0