Halsband borta

God morgon alla glada människor! 

Skola som gäller nu och blir inte förvånad om Lotta är sjuk idag igen och då har vi ingen lektion nu på morgonen, men det är bara att håll ut och gå till skolan. Vill inte vara borta. Har ju lovat mig själv att jag inte ska skolka innan jullovet och jag kommer lyckas. Jag vet bara det!

Slutar som vanligt vid 11.30 idag och sen vet jag inte om jag orka dra till engelskan och sitta där. Jag har ju gort saker klart hemma så tycker jag borde slippa komma de där 15 gångerna. Fast vi får se vad hon säger. 

Nej nu måste jag dra och packa min väska inför dagen!

Föresten mitt halsband är borta och jag får snart PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0