Hallå haallååå !

Nu är Ruuuben här igen !
Idag mötte käraste Rudolf och Elli upp mig på Knuttan efter min hemska resa 8')  proppfulla tåg. Fast pågatåget var värst. Såklart skåningar *hooost* hahaha :D men ja. En man satt mitt emot mig och åt sitt smuts under naglarna. MUMS !  hahah :D
Men ja, jag och Rudolf har iaf haft en mysig och slapp kväll ! Vi har pratat massor och målat naglarna och haft oss under tiden som vi har kollat på Idol ! nice nice, nu ska vi snart hoppa i säng. Fast först ska Rudolf massera mig har jag bestämt 8') SEN ! måste vi få vår skönhets sömn inför morgon dagen. Prutten är hysterisk om att vi ska hinna med allt. Dessa kvinnor *suck* HAHAH :D men oj. Nu börjar jag spåra ur lite så nu ska jag avsluta detta och prata en stund med min favorit pratkompis ! *hemligt*  ni får KAAAANSKE veta i framtiden!
Sov gott sötnosaar ! PUSS PUSSS ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Hallå du, allt bra med dig?

2009-12-05 @ 00:09:31
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0