Wieeeeeee

Som sagt så var Aleks och Dakki här hos mig. Det var bestämt att vi skulle spela laserdome, men folk drog sig ut så vi sket i det. Så nu sitter jag här ensam hemma och väntar på Jacke ska höra av sig. Jag hoppas verkligen på att hon hör av sig så man kan dra och säga hej och snacka lite skit. Det känns som det behövs just nu.  Få henne att orka i hundra år till. Vi ses ju typ aldrig längre ju och det är faktiskt synd. Om jag jade fått bestämma så hade jag låst in henne hemma hos mig så jag vet att vart hon finns och att man kan träffa henne. Fast Jacke är lite så att hon gör en massa annat och jag blir över typ. Fast jag kan förstå det. Jag älskar Jacke ! <3


Jag har en känsla i kroppen som vill bli full, men sen så har jag en som säger att jag bara ska ta det lugnt. Lugnt det har jag gjort hela sommaren. Har ju inte festat en ända gång.  Det är för att jag jobbat så sjukt mycket eller så har jag varit iväg. Jag vill hitta någon man kan dricka lite med. Hade funkat med Jacke fast som sagt så är hon barmvakt och det är lite svårt då. Sen har vi Ruben, men hon är ju hemma så det går ju inte. Jag får nog vänta tills nästa helg med andra ord.


Nej nu får ha det toppen :D För nu ska jag skicka iväg ett sms till Jacke och höra om hennes farmor har gått så man kan sätta sig på bussen.


Ha det toppen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0