Snabbvister Me like :D

Hann inte ens komma till Helsingborg igår innan man träffade den första.
Philip hoppade på i Bjuv och redan då kännde man att detta kommer bli
väldigt få dagar i Helsigborg :D När man kom in till Helsingborg så
mötte Berlina upp mig och sedan blev det hem till Jennie :D <3 <3

Jacke :D träffade man också :D JIPPI! <3 <3 <3 Var hemma hos en
stund innan vi alla skulle iväg. Inne i stan träffade vi på Johanna :D <3
Vilken underbar dag liskom :D <3 Kan det bli bättre? Tydligen. För idag
när jag och Jennie hoppade på bussen så hoppade även Alex på. :)
Hej hej på honom :D Jennie jag och han pratade lite om allt möjligt,
Sedan hoppade han och hans kompis av.

Inne på Knutan så träffade vi på Philip :D Umgicks med honom ett tag.
Sedan kom Nina :D:D:D:D:D <3 Sen dök Jacke upp mitt i allt :D <3

Snabbvister alltid bäst :D Man träffar dom man vill träffa utan att man har
bestämt något. De gillar jag en massa. Då blir det bäst.

Nu är Jennie iväg och fyller i sin tatuering medans jag ligger här hemma
hos henne och bara tar det lugnt :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0