Relaxxx

Phillieeep-| säger:

hahaha men det är bara att relaaaxxaaa ^^

Phillieeep-| säger:

chill out!

Phillieeep-| säger:

men no drugs! Med kanske ett glas rött

Phillieeep-| säger:

och en macka

Phillieeep-| säger:

med räksallad ;D

Phillieeep-| säger:

eller skagenröra..

Phillieeep-| säger:

hm..

Estexx ~ ! . ・c Kom och ge mig livsmotiv säger:

Hahahhahah xD Du jag borde lyssna på dig hädanefeter ;)

Phillieeep-| säger:

hahaha ja!! ;D Vissa filosoferar om meningen med livet! Andra om det ska vara skagenröra eller räksallad! ;D

Estexx ~ ! . ・c Kom och ge mig livsmotiv säger:

Jaa precis :D Jag kommer leva livet nu :D Kommer överleva ett helt år nu :P

Phillieeep-| säger:

gött!! ;D så ska det låta! :D

Jag älskar verkligen Philip alltså !
Han får mig alltid på bra humör :D <3


Kommentarer
Postat av: Philip

Hahaha va roligt jag kan stå till tjänst! :D <3 ^^

2009-08-10 @ 23:55:09
Postat av: Jennie

de e ju härleeet:D

2009-08-12 @ 23:25:58
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0