One morning

Man vaknar upp en morgon och allt börja bra. En god vän skickar sms och väcker en. Man känner på sig att man kommer fixa dagen. Morgonen går som en raket. Musiken högt i öronen och man känner sig taggad för att sitta i skolbänken hela dagen.

Man kan ändra sig från ena sekunde till den andra.

Idag bstämde jag mig verkigen för att inget skulle kunna förstöra min dag i skolan och det gjorde ingen heller. Det spelar ingen roll hur många gånger du ska titta på mig och inte säga hej. Det spelar ingen roll hur många gånger du går förbi mig och säger hej. Du kommer aldrig förstöra för mig.


Kommentarer
Postat av: jaqueline

Det är precis så man ska göra!



Man ska bestämma sig, att DENNA dagen ska fan i mig bli bra! Och oftast, blir det faktiskt också så om man verkligen bestämmer sig <3



sen att jag saknar dig, det får vi ta itu med i helgen!

2009-08-25 @ 20:54:18
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0