Ny dag nya händelser

Just nu sitter jag här i Helsingborg. Kom hit igår. Hann med hur mycket som helst igår. Till och med packa upp allt och vara en vända till Jennie.

Som sagt så har jag kommit in på sjö och jag är sjuk glad, fast kanske inte märks så tydligt på mig nu. Att en sak kan knäcka mig så. Jag har verkligen bestämt att jag ska fixa detta och gå min väg. Så som jag alltid gjorde innan. Så som jag gjorde för tre år sedan. Jag sket i vad alla sa och tyckte. Jag gjorde alltid som jag tyckte var bäst och då var jag som gladast och starkast. Jag ska tillbaka och jag är på väg. Nu hoppas jag bara på att det blir bättre. För ja har till och med börja plugga på min engelska. Pluggat på den i en vecka nu och jag ska bara fortsätta med den. För jag vill kunna prata ute på båtarna.



I will not say good bye, but i dont know who you are


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0