Kan våra hjärtan riva murar av betong

Om det är så ska vi cykla till månen om inte längre som till Jupiter!

Med vilja och envisheten så går allt tillslut. Bara man vekligen vill.
Du ska inte ge upp. Bara leva upp till det du säger <3

Engelskan går fint fint. Snart är boken slut och jag är stolt. Fast sen
kommer ju den biten då man ska skriva och det kommer gå bajs bajs
bajs. Hur många gånger har jag egntligen sagt det och sen i slutet
har det gått hur bra som helst? Alldels för många gånger.

Packar också nu. För på fredag så flyttar jag tillbaka till mitt kära hem
i Hbg :D

Kommentarer
Postat av: jacke

fan alltså, du måste höra av dig när du kommer hem. är så jäkla dålig på det. känner mig sämst. antingen dyker någonting upp hastigt och jag är inte den som säger nej. eller så är jag upptagen av min egen värld. har svårt att prioritera saker och ting. ska träffa en person imorgn som ska hjälpa mig i alla fall. älskar dig!

2009-08-19 @ 00:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0