Jobbat klart för denna sommaren

Nu var var det klar för denna sommaren :D Skööönt !


Nu är jag full av liv och jag lyssnar på muuuusiiiiik :D Det är nu man ska vara

med Jennie och lyssna på sjuka bra låtar på hennes rum eller på bussen.

Fråga mig inte vad jag snackar om mer än att jag saknar min Jennie ! :O <3

Fredag nu tack :O Man kan hoppa över alla dagar fram tills på fredag.


Bara så alla vet så Jennie nanan hos mig på söndag :D:D:D:D:D <3


Eyy, man kanske ska börja äta och från och med imorgon ska jag göra världens

jobbigast magövningar.


Nu okar jag inte tjata här mer. Nu ska man ta och göra lite nytta. Försöka ringa

till Planteringen och se om dom svarar nu.


Ha det bäst :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0