Jennie är en fisk

Nu är Jennie verkligen en sen fisk. Hon är på väg till mig först nu!

Fast det gör inget för jag har haft världens j*vla mensvärk idag så har knarkat tabletter. Nu mår jag myket bättre och Jennie sitter på bussen på väg hem tll mig just nu så hon är snart hos mig. Så jag gissar på att vi ska ta hos en sväng till Wllys och handl lite gott tills ikväll.Fast vi får se om det händer.

Första skoldagen imorgon och jag längtar. Vill ha något att göra. Är ju så van efter allt jobb. Så nu blir jag lätt ratlöst efter en till två dagar. Så skola nu tack.

JAA :D Idag kommer bilderna också fast först blir det engelska för min del. Plugg varje dag när det gäller engelska.

Kommentarer
Postat av: Carro

haha, då är jag inte ensam om att knarkat tabletter pågrund av mensvärk idag då. =P

2009-08-23 @ 21:58:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0