I väntan

Sitter just nu på mitt rum och ska bara ta och bädda in sängen innan Aleks och Dakki kommer. Fick nyss veta att de sitter på bussen på väg hit. Så får räkna med ca 30min innan dom är här. Får se vad vi hittar på. Funderar på om ska fixa någon slags mat, men vad det vet jag inte riktigt. Måste ju tänka på hur mycket pengar jag har. Får ju inte pengar fören på torsdag då jag får min lön. Jag bara längtar. För måste köpa hem en massa. Sen blir det lite nya kläder nu också till hösten bill jag tro.

Som sagt jag vr nere i Malmö igår och eftersom jag inte längre tycker om min kamera så får den ofta vara hemma och så snår jag bilder av alla andra. Nu ska jag snå bilder av Jennie. Hon har lovat att hon ska med sig sin kamera och sldd imorgon så jag kan få bilderna så jag kan bjuda på några.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0