Början är bra

Sitter just nu och inte gör något mer än att det snurrar i huvudet på mig när det gäller packningen och hur det blir på fredag. Jag har ingen aning om det ännu. Plus jag får panik på mig själv om inte engelskan är klar och jag skulle ha gjort samhälle nu under sommaren också. Man tänker så mycket, men det blir typ aldrig av när man har sommarlov. Man tänker bara "Klart jag hinner skolan börjar inte ännu" Sen sitter man där sista veckan och bara "Just det skolarbeterna jag skulle göra under sommaren är ännu inte gjorde"
Seriöst jag måste ta mig själv i kragen nu sista året och få saker och ting gjort innan sista minuten. Det bruka gå bra i början, men sen rinner allt ut i sanden. Det måste verkligen bli skärpning i år för min del. Se hur bra det börjar. Vrken gjort klart engelskan eller samhällen.

Fast en sak har jag lovat mig själv.
Mer kusse !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0