Vänner

Sluta vara rädd för att mista sina vänner.
Lära känna efter själv vart man har dom.

När man känner närhet av dom vart man än är så vet man att de kommer alltid finnas där för en så länge man själv tillåter det. Lära sig lita på dom och tro på de dom säger. Om inte, då kan inte din vän/vänner lita på dig. Lär dig ha förtroende på andra för att de ska kunna ha det för dig. Låt dom komma in i din närhet för att de ska låta dig komma in i deras närhet. För att de ska kunna få en plats i ditt hjärta ska du ha ettf örtroende för dom och de ska veta vart dom har dig.

För att en vänskap ska hålla så måste det från båda hållen känna att man kan lita och tro på vandra. Inte vara rädd för att mista sin vän och känna närheten av sin vän vart man än är.

Sluta tvila på dog själv så slutar du tvila på andra.
Låt dom komma in i ditt hjärta.

Jag känner en närhet av mina vänner vart jag än är, för jag har slutat att gå runt och vara rädd för att mista som och slutat tvila på mig sälv.

Kommentarer
Postat av: Alekss <3

aww :)<3

2009-04-13 @ 23:27:55
Postat av: jaqueline

du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta.. låter SKITFÅNIGT, JAG VET.. men det är ju sant! Det är bara så!

2009-04-13 @ 23:54:48
URL: http://jaqlins.blogg.se/
Postat av: rebecca

du är bäst ! för mig :D

och många andra med kan jag tro !

älskar dig mkt min lilla vän :) <3

2009-04-14 @ 22:20:48
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0