Ordet räcker inte till

Att få se sin vän vara som lyckligaste kan få en att gråta.
Att få se sin vän ledsen och rädd kan få en gråta.
Att få känna av sin väns lycka och smärta får en att verkligen
inse hur mycket man älskar sin vän.

Jag vill att du ska vara lycklig.
Jag har aldrig sett dig så lycklig som du var igår. Du sken
starkare än solen. Du fick mig att börja gråta.

Att få se dig rädd och ledsen, det gör ont i mig.
Att höra dina ord om att ge upp är inte dom ord du vill ha
fram. Ordet är rädsla.

Ge inte upp din lycka för rädsla.
Rädsla kan försöra mer än vad man kan tro.
Tro mina ord jag säger till dig.
Jag vet vad jag pratar om.

Jag önsakr jag kunde föraöver strykan till dig så du vågar
ta det där lilla steget. Det kan vara svårt ibörjan. Summan 
av de hela blir det bra.

Om man är vänner så förstår man.

Att se dig gömma saker gör mig ledsen, för jag vet att du vill
få fram det. Det du gömmer gör dig ledsen. 

Dina miner, dina olika skratt, dina olika humör, jag kan varenda
liten detalj av dig. Jag ser utan att du behöver säga. Jag känner
utan att du behöver säga. 

Du är så jävla älskad av mig. Jag vill bara att du ska förstå det!
Jennie Juhlin ordet älska till dig räcker inte till !  

Kommentarer
Postat av: Jennie Juhlin

Estelle! du är så jävla underbar! är så glad att bli blev så tajta. Du är de undersbaraste. Jag älskar dig mest<333Du är den ända som verkligen förstår mig. Tack för att just du kom in i mitt liv<33 din eviga Jennie<33

2009-04-28 @ 16:55:35
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0