Text och bilder från helgen

Just den här helgen som har varit har man varit Nybro hos Aleksandra! <3
Sen alla som påstår att jag inte är sjuk när jag är hemma från skolan kan
fan gå och ta reda på fakta innan man säger något ! .

Fast aa, den här helgen har varitmer eller minder hyper anfall med en massa
skratt och ryck . :) Jag hade då det kuligt med Aleksandra och de som var med.
Fast ja så många bilder blev det inte nu under helgen . :/ Fast aa vad gör det ;)

Aleksandra och Estelle


Ibland blir bilden inte
som vill (A)


En Aleksandrapå väg till en Emilija
 

  

En sak vet jag. Jag älskar att ta kort =) . Vänta lite fler kommer . (A)



Jag har små fötter likså att jag är kort.
Är bara 1,57m och jag är stolt kort. =)


En massa flumm xD
När man redan skrattar är det inte så lätt att leka arga leken . !
Så vi gick ner och tog oss och åt en massa gått innan jag höll
p av skratt där uppe påövervåningen.
Som sagt en bild på en blomma blev det också.
  

Ja som alltid så är jag och Aleks ute och går så tog ännu ett kort på en
blomma. Fast ni får bara den jag har gjort om. Fast försten på Aleks
och min blomma (A) <3




Detta får bli den sista bilden i detta inlägg då.


Aeksandra Nilolic jag vill tack för en helt underbar helg med !
Ses snart igen! HÖSTLOV nu tack !
Älskar dig så sjukt mycket Aleksandra ! <3


Kommentarer
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

Awwwie älsk så fint du gjorde :) längtar också till höstlovet. Det är bara 45 dagar kvar typ :) biiglove<3

2008-09-15 @ 17:14:22
Postat av: Sara ^^

fina bilder du tatt stumpan :D <3

2008-09-15 @ 17:19:01
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0