Jobb och slit med en mssa dö tid.

Var där mellan fem halv sex.
Suck vilken hvuvudvärk man har haft hela kvällen
Fast ca 8 timmar har gått fort.
Var en massa dö tid så man blev hel trött och var
på väg att somna.

Vill ni veta en sak ?
jag fick ett räddande samtal av Joel för alla andra
typ kunde inte prata i tele. Så efter ett tag i tele så
var jag ganska så mycket piggade.

Som sagt jag tjärnar pengar genom att ha en massa
dö tid och prata i tele med kompisar xD  Jo sen lyssna
på den där jävla dansbandsmusiken ! Allt låter likadant
så bad Joel komma dit fär att sjunga (A)

Servera på en Grisfest som den nu hette var ett väldigt
lätt jobb för mig idag för allt är så enkelt. !

Fick med mig en bit tårta hem som jag bjöd lillsyrran och
hennes kompisar på :D

Haha  nu ska jag sova ! God natt ! <3


Kommentarer
Postat av: Sara ^^

TÅÅÅÅÅRTA !!

2008-09-08 @ 12:01:51
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0