30 September - Nära

Aleks: Du?
Jag: Nej, eller vad?
Aleks: Nehe nej.
Vi: Hahahahaha

Ja så kan det gå när man sitter och läser något
när man pratar i telefon hehe. Som vanligt då med
mig ;)

Ja som sagt hemma idag igen från skolan. Lika sjuk
idag som igår och förra veckan. Alltså måste verkligen
till skolan hur jag än mår. Som sagt vi får hoppas på
det bästa.

Som sagt nu är det bara 30dagar kvar tills man ska hem
till Aleksandra och säga GRATTIS ! Hon fyller nemligen
16år och då ska man vara hemma hos henne och fira
henne. Det är lite synd att man inte kan komma dit någon
helg tidigare att hälsa på. Fast mitt schema säger att det
inte går. Som sagt är det bara 30dagar kvar :D .

Man kanske ska sätta på sig lite kläder för att gå och handla
lite mat så man inte går och svälter, ;)

Kommentarer
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

ih det är bara lite kvar nu 26 dagar :) Älskar dej<3

2008-10-04 @ 16:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0