29 September - Kallas det att man mår illa?

Två hela lektioner i skolan sedan så pallade man inte mer.
För sen när jag gick till bussen var jag på väg att spy.
Liksom det är inte kul alls det. Så ja jag är sjuk ännu
fast man kan tro att jag är frisk. Fast det vill då inte jag
påstå att jag är. Så nu ligger jag här hemma i sängen
och ska kolla på en film.

The Notebook
heter den. Har sett den innan då den kom ut
alltså för fyra år sen. Så kom Joel och frågade mig om jag
hade sett den, Jag sa nej, Fast nu minns jag att jag har sett
den och att den är bra som Joel säger. Aldrig hänt att han
har tipsat mig med en dålig film. Så nu ska jag kolla på den.

Igår så skulle jag ta tåget hem vid 19,03 från Osby och det
gjorde jag också. Skulle vara hemma vid halv nipo fast kom
hem vid halv tio. Man bara PALLA!

Det är ju så att jag byter tåg i Hässleholm. Så i dom där
högtalarna hör jag hur dom ropar ut att tåget mot
Helsingborg pgv ... (ja det hörde jag inte) och de som ska
byta tåg får ta nästa tåg som går 20,22. Jag bara NEJ !
Jaha vad ska man göra på en station i en hel timme och
inte veta vad man ska göra. Så jag betämde mig att skicka
sms till några. Så mitt i allt så ringde Joel och räddade mig
från att ha tråk ! :D

Kom hem sen tillslut så då pratade man i tele med Sara och
Sandra och sedan somnade man :)

Jo förresten idag så har man varit och fixat så man kan läsa upp
sitt IG till G. Skönt så nu ska bara ekton och sådant skit skriva
under. Sen kommer jag att få hemuppgifter av Philip då. Han som
jag hade i Historia. Skönt med hemuppgifter.

Nej nu ska man kolla film :D och friskna till.

Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag har gjort en ny blogg.. så att du inte sitter och kollar den gamla och väntar på att jag ska uppdatera där. för det kommer troligen inte hända :P Nya bloggen:

http://bellanbejbi.blogg.se

2008-09-29 @ 14:16:14
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0