28 September - Att måla

Ja nu var det så att jag skulle ta och måla ute på
garaget fast jag tröttnade att stå där ute själv så
jag tar och väntar med att måla ;) Så istället
ska man ta och laga mat snart. Fisk och
potatismos :D  Mycket gott det . :D

Ja snart börjar My att skrika på mig och säga
att hon vill ha min data för att kolla på One Tree
Hill.
Fast innan dess ska hon ha svrat på alla sina
frågor. Alltså hennes läxa ;) Strikta åder från mor.
Hon är ju och jobbar så då är det jag som bestämmer.
Haha, nja det vill jag inte på stå att det är så.

Hum jag känner för att se film eller något.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad gör du v.41 ?

Är du hemma då ?

<3

2008-09-28 @ 14:19:46
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

NAWWW min hund jue :D:D

2008-10-04 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0