25 September - Tele: Sandra, Becca and Aleks

Så jävla typiskt !
Är hemma från skolan idag och jag hatar att vara sjuk.
Vaknade halv sex och mådde så jävla sjukt dåligt.
Ville bara spy fast nej sådant kan inte jag. Så idag
inatt har man inte sovit många timmar. Har inte ens
sovit idag på dan. Så är en aning trött.

Jag har legat hemma. Lika så Becca och Sandra.
Så har blivit en massa tele med dessa två flickor.
Pratar nu med Becca min flicka.

Ska ju hem till Ryd imorgon eller Urshult för jag ska
hem till min flicka Becca ! =) <3 . Vi ska film mys med
en massa bra filmer =) <3

Så jaoo ska verkligen försöka ta och bli frisk tills imorgon.

Hahahahaha !
Jag skadar alltid mig själv xD
Igår när jag pratade med Sandra i tele så slog jag
i mitt knä i mitt bord. Nu har sjukt ont och kan kanppt
böjja det xD

Ja så väntar man på att Aleks Ska ringa. Fast ja hon ringer
efter idol . :P


Rebecca just the girl !

Kämpa tjejen min ! <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Aww det är ju jag :D

när jag var i italien !

med massa tandbostar :D:D HAHA



I LOVE YOU GIRL

<3333

2008-09-25 @ 19:55:33
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0