18 September - 41-42dagar

kvar tills man träffar Aleksandra igen ! :/
Fast jag hoppas verkligen på att dom
dagarna går snabbt ! <3

Idag var det potatis igen i skolan!
Hahaha jag kommer verkligen att
vilja dö om någon ber mig göra
något med potatis här efter xD

HAHAHAHAHAHAHAHA !
Ja skratta gör man typ alltid när man är med sin syster.
Oftast få hon en på bra humör eller så får hennes minnen
en på bra humör.
Sabina min stora syster ja hon är då minst lika knäpp som jag
om inte värre.! Ja det tycker då Jennie att hon är ;)
Fast aa. Sara påminnde mig om då firre fiskarna.

För ca 2,5 år sen var min syster Biina och fisa lite då och då.
Eller var hon bara ute och gick och träffade på kompisar som
fiskade så hon kastade ett kast och fick fisk.

Dessa fiskar då tog hon med sig hem och satte i plasthndskar
och fryste in dom i frysen. Fast innan dess så döpte hon dom.
Så gör hon med alla djur typ. Framför allt Renar xD

Så ibland fick hon rycken och tog fram dessa fiskar när man hade
kompisar hemma och sedan ja började hon leka med dom xD

Eller minne som jag och Sara har.
Var varje helg kom hon hem full "oftast" .
Hon kom upp och på mitt rum och skulle alltid spela kort.

Nu har min syster yster Biina eller aa för någon dag sedan
kommit hem från Bulgarien med sin kille. För tre veckor sedan
så flyttade hon till Halmstad.

Varje dag som går så växer saknaden efter henne, min lilla syster
och mina damp tillsammans. !

En sak vet jag och det kommer jag alltid att göra!
Älska båda mina systar så sjukt mycket !

Jag har en vän idag och via den har jag fått en till.
De har idag varit ihop i tio månader!
Grattis Jennie och Philip ! <3

Jag har en vän som betyder mer och mer. En vän som jag älskar så sjukt mycket.
En vän som är sjukt underbar på alla dess vis. En vän är bäst som jag aldrig vill
mista.
Du ska veta det att jag ÄLSKAR dig vännen min och jag hoppas på det bästa ! <3

Kommentarer
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

klart det kmr gå fort. Det är redan den 20 idag :)<3

2008-09-20 @ 16:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0