10 September - ca 14timmar sömn

Det är så sjukt!
Jag ville verkligen till skolan idag. Mitt huvud sa "GÅ TILL SKOLAN"
Fast min kropp sa "STANNA HEMMA" Jag kände mig hel konstig
idag när jag vaknade. Ont i huvudet, hals, magen och illa mående.
Min kropp ville verkligen inte hjälpa till. Så stannade hemma från
skolan och jag har stort sätt sovit i 14 timmar, men jag känner mig
ändå inte utvilad. Har vell ett virus i kroppen som tröttar ut mig helt.

Snart så blir man ensam här hemma. För Bodil ska snart dra till
skolan. Blir för mig att ladda hem någon bra film som jag kan halv
kolla på. För jag ingen lust till något idag. Jo en promenad hade
inte varit fel. Kanske pallr mig ut. Fast jag tycker Jaqueline kan
komma hit och ta en promenad med mig (A)

Nej man kanske bode ta och hitta någon bra film att kolla på.
Joel har ju min favvo film. Sara har en annan film och Becca har
också en film som är min. Och alla mina OTH filmer är utlånade! .
Så hum får se om man hittar någon bra att titta på.

Ge mig ett bra förslag ! . <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0