1 September - I'm all yours

Tänkte skriva några rader medans jag väntar på att Aleksandra
ska komma hem så vi kan ta och prata i telefon <3 Vi har värsta
blivit telefon nördar ! xD Vi pratar fan alltid i tele men det är en
massa mys det ju (A) haha . :P . Nej när man alltid har något
att säga så är det kul och om det alltid händer saker så är det
bra med en telefon man kan nå varandra på när man bor så
långt ifrån varandra så man kan kanppt kan ses en gång i
månaden.

Jag är sjukt stolt över mig själv att jag kan och orkar hålla den
kontakten med mina älsko barn så bra somjag gör eftersom
alla bor långt långt ifrån mig där jag bor så det är svårt att ses.
Fast det var jag som valde och fyltta och här nere i Hbg så har
man träffat en massa uderbara människor som inte går att
undvika.

En av dom är Jaqueline som jag ska leka med imorgon efter
skolan. :D Kommer bli en massa prat kan jag tro. :D
Ännu en till underbar person här i Helsingborg är Bodil
som flyttade hit i lördgas. :D Hon bor irummet intill mig.

Japp så är det. Jag täbkr behålla min kontakt med de personer
som verkligen förtjärnar mig (A) .

Skola
Idag var det då skola igen och det var rena totyren för mig att
vara där.! Hade ont i huvudet, näsan, magen och ryggen.
Inte nog med det så var jag så trött så jag somnade på alla
lektioner. Ärkligt talat så tror jag det är ett sådant där jobbigt
virus som kryper runt i mig som gör mig sjukt trött. ! . Så palla.

Hoppas på en bättra idag imorgon och att jag inte slipper ligga
hemma och snåra ner min kudde ;) För sådant pallar man ju inte
redigt ju ;) 

Nej om man ska ta och göra klart sin svenskaläxa nu då medans
man väntar på att Aleks ska komma hem så man får veta allt (A)

Ni får ha det en massa toppen gott folk <3


Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG ÄLSKAR DIG ! <3

2008-09-02 @ 21:43:52
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0