31 Oktober - Grattis Grattis

Mitt bloggadande på senatse tiden är ju inget att ropa
hej för precis. Har inte haft ork eller tid, men nu tänkte
jag ta och skriva ner några rader här i faktist !

Det var ju så i Onsdags så fylde min mamma år så jag
hae absolut igen tid med denna data. Jo en stund på
kvällen, men jag var hel trött. Hade liksom vatt igång från
morgon till kväll. Fast aa vi kan säg Grattis till min älskade
mamma vett jag! <3

Igår var det torsdag. Då satte jag mig bakom ratten i bilen och
körde mig och min mamma till Växjö. Mkt mkt bra gick det :)
Sen när vi bytte så blev det typ snöstorm. Handla lite sedan
satte man sig på tåget till Nybro.

Där Aleksandra mötte upp mig och vi gick hem till henne i värsta
snö stormen. Vi snackade på om allt som vanligt. Senare på kvällen
så körde dom mig till Sollan. :) Där låg vi och snackade och skrattade
tills jag somnade

Sen får viju ine heller att Aleksandra mitt hjärta fylde år igår
heller ju :D
Hon blev 16år :D <.3 Älskar henne verkligen sjukt mkt ska ni
nu veta ! :D <3 <3


Nu sitter man hemma hos min Aleksandra ! Sedan imorgon
kommer Joel också :D

Mitt lov kan då fan inte bli bättre. ! Alla slut på lov ska vara på topp !


Kommentarer
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

awwww älskar dej mest juuuu<333

2008-11-06 @ 19:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0