22 Oktober - Börjar två

Värsta sov morgon idag då. :)
Börjar vid två slutar halv sju. Så nu har man kollat
upp recepten lite och tagit reda på saker och ting
så att man är lite förberädd till att vara i Kallkök
idag och göra det ena och det andra och jag har
verkligen ingen lust att ta mig till skolan. För jag
har sjukt ont i magen ännu och mat gör det ännu
värre. Fast som sagt jag måste ta mig till skolan.

Inatt eller i morse eller när det var. Ja någon gång
när jag vaknade och det tog en stund innan man
somnade igen så fick jag värsta idén.

Att hoppav skolan dra utomlands och börja jobba.
Sen när man kommer hem igen kankse man har
orken att gå i skolan.

En sak vet jag om att jag är sjuk skoltrött. !

Någon som hänger med utomlands och börjar
jobba ?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

JAG HÄNKAR DIG OCH JOBBA UTOMLANDS :O !! <333

2008-10-22 @ 18:02:26
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag följer lätt med över en sommar, fan va kul det hade vatt <3

2008-10-28 @ 22:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0