17 Oktober - Musik

En helg där jag ska hinna fundera.

Jag sitter här med min data i knät
och kollar på Idol.

Varje låt som jag tycker om förknippar jag alltid
med något. Det får mig att sakna samtidigt får
mig att tänka tillbaka till dom bra stunder man
har haft här i livet med allt helvete man oftast
har.

En låt som jag verkligen tycker om är  Ron Pope -
A Drop In The Ocean
Varje gång jag lyssnar
på den så hör jag en röst inom mig och det får
mig att le i hela min kropp.

Musik kan man leva för.

Kommentarer
Postat av: Rocky

Ja dina sista ord i kommentaren tar jag till fasta på lite extra mycket :) "Som du säger njut av studen när man ses! Fast man ska aldrig vara rädd att skaffa nya vänner.." ..im gonna do my best! :)

2008-10-18 @ 00:55:19
URL: http://itsrocky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0