1 Oktober - Kanske bäst att söka upp en läkare

En sak vet jag. Jag mår inte alls bra,
Gick till skolan. Ju mer jag var där
ju sämre blev jag. Inte nog med det
jag fick värsta mensvärken också.

Som sagt ju mer tiden gick desto
mer borta i huvudet var jag eftersom
jag blev sämre och sämre. Så jag åkte
hem med bussen. Kunde knappt åka
med bussen. Hann inte mer än hem
fören jag spydde.

La mig i sängen. Hade sjukt ont i hela
kroppen. Då halsen också. Hade skit ont.
Låg under mitt täckte och skaka. Uss.
Vill inte må såhär. Känner mig verkligen
nere. :/

Ja det kanske är bäst att söka upp en
läkare. !

Jag lever det gör jag, fast mitt huvud är då inte här !

Kommentarer
Postat av: Carro

Hm, kanske du skulle sökt upp en läkare. :/ Hörs inte bra.

2008-10-01 @ 20:27:24
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Joakim

Jau wolfgang blev arg på dig må jag säga förr att du itne städDE UR STIMEN

2008-10-01 @ 21:30:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0