Mat?

Ja det är ju så att jag utbildar mig till kock.
Ja fast i mitt fall blir det ju kockerska.
Nu är det så att jag och Becca ska ta och
laga mat till oss och min mamma.

Fast VAD?

Det är den stora frågan. Jag som går en
sådan linjer borde vell ha någon fantasi
till detta? Fast nja det vill jag inte påså
pecis att jag har. Jag vill ha något snabbt,
enket och så klart ska det vara gott !

Becca vill ha tacos fast det åt man igår
hemma hos henne och jag är inte något
stort fan till det liksom. Så det blev bara
grönsakerna för mig.

Alla frågar mig om jag vegitarian. Jag är absolut
inte det. Det är bara det att köttfärs och kyckling
är inte min grej bara.

Ja nu vill jag ha förslag på vad man kan laga.
Så ge oss nu ! :D


Kommentarer
Postat av: Carro

Det ser ut som att du flyger i taket på bilden. :P

2008-11-15 @ 18:06:22
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

spagetti.

2008-11-17 @ 21:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0