6 November - Pans Labyrinth

Nu är det så att jag har leget här i soffan och kollat
värsta sjuka bra filmen! Pans Labyrinth.

Som vanligt är de då min vän Joel som har tipsade
om den sjuka braiga filmen!

Värsta bästa början, mitt, slut, effekter och skådespelare.
en grymt bra film som man verkligen kan se om och om
igen.

Det är så att jag hade aldrig taget filmen om den hade stått
där i hyllan för att vänta på att bli hyrd. Det är liskom inte precis
en sådan film som lockar en. Fast om det är så någon ber
mig kolla så gör jag det. Och detta ångrar jag verkligen inte.

Jag har inga ord till hur bra den är! Det var första gången jag
satt och bet på fingrana i hela mitt liv. Alltså måste den vara
bra med andra ord.



Jag vet kolla på denna så får ni ett smakprov :D

Kommentarer
Postat av: JOHÄÄÄL

Alltså filmen är så jätte jätte jättebra :D alla säger att den är riktigt dålig så ja va tvungen att se den, och den förvånar verkligen! och som sagt från början till slut är den helt suverän! ångrar inte de att ja satte mig o slösade 2 h på den! fantasy/skräck/äventyr och drama i ett, bättre kan de inte bli! inte alls min typ heller egentligen! Tummen upp för Pans Labyrinth! (Y) :D

2008-11-06 @ 18:54:30
Postat av: aleksandra din älskooo !<3

den har jag sett för länge sedan :) och jag typ älskar den filmen jätte mkt :) den är sjukt bra.. Jag gillar den för att den är så speciell :)<3

2008-11-06 @ 19:23:05
Postat av: jennie

DEN VA JUUU SKIT BRA:´D

2008-11-08 @ 20:38:38
URL: http://venusdoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0