3 November - Natt

Nu är det så att jag kom hem för en timme sen
från Småland. Först Ryd sedan Nybro !

Bästa Bästa Bästa Lov ! <3
Bättre slut kan man inte få ! Fan vad jag älskar
er två Aleksandra och Joel ! <3

I alla fall bilder kommer när jag har tid och jag
ska få typ några till av Joel. Fast aa.

I Småland bitande kyla på kinderna. Händerna
kalla gömmer sig innanför Joels vantar. Man fryser
det är miusgrader ute. Klocka är 18.00 man
rör sig varma. Klockan 23.00 hoppar av tåget på
Ramlösa station (Helsingborg) i Skåne Plus grader
ute. Känns som man har kommit till ett annat land.
Inte alls kallt på långa vägar. Inte om man jämföra med
Småland.

Längtar tills jag träffar alla mina fyra puddingar <3



Kommentarer
Postat av: Sara ^^

skåne är typ ett arabien

2008-11-03 @ 17:02:28
URL: http://misplacedtrust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0