23 November - Ojsan

Ja det kan man lugnt säga.

I fredags så satte jag mig på tåget till Halmstad
och fick en mega god tårta! Sedan åkte jag hem
till Ryd.

Igår så var jag på fest och jag var flummig flumm.
Mer än vanligt då med andra ord än vad jag brukar
vara. Vid halv elva typ så kom jag bort till parken
och där spelade Madde och grabbarna sin dans-
bansmusik. Ja så fort jag är på Parken och serverar
så spelar dom och nu var dom där igen. xD Fast
det blev några turer på dansgolvet med någon
liknade fyllebugg. Jag hade kul iallafall. Sen strax
efter tolv så mötte jag upp Sara då gick vi en sväng
sedan hem och sova.

Nu kanske ni förstår att jag inte har hunnit skriva
här. Har liksom inte haft tid eller ork.

Kommentarer
Postat av: Sara ^^

fylleapa

2008-11-24 @ 22:09:34
Postat av: Gabbe

Sv: ja vi får väl hoppas på det.

2008-11-25 @ 12:44:52
URL: http://bellanbejbi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0