18 November - Att fatta beslut

Det gäller att fatta beslut.

Om man fattar rätt det vet man aldrig fören
man har gjort dom

Idag eller det var mer i söndgas jag fattade
ett beslut. Det var det att komma tillbaka
till mig igen. Till den som inte tar skit.
Till den som säger ifrån. Om det inte passar
sig när jag säger ifrån ja då får det vara liskom.

Det handlar inte om dig eller dig eller dig.
Jag ljuger om jag säger att det inte har med
dig att göra. För en del dig har gjort så att
jag mått dåligt. En del av dig fick mig att inse
att det är på tiden att komma tillbaka.

I mitt fall har jag vatt tvungen att göra vissa
förändringar. Stora förändringr som små.

Jg hoppas det bir bättre.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

<3

2008-11-18 @ 21:49:21
URL: http://lodge.blogg.se/
Postat av: Anonym

:)

2008-11-19 @ 20:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0