17 November - Jag kom upp

Jag somnade runt två inatt och kan ni tänka er.
Jag kom upp till skolan utan problem och jag
var inte trött i skolan heller . :O
Aja jag tror det kan ha med att göra att jag har
bestämt mig för att folk inte längre ska få trampa
på mig. Att komma tillbaka till den jag var. Den
straka tjejen.

Jag vet verkligen om två stycken som saknar den
tjejen. Det är jag och Sara!  Ja har lovat mig själv.
En sakvet jag. Det går framåt.!

Så läs detta noga nu.
Ta mig inte för givet! Ta mig för den jag är.
Jag kommer säga vad jag tycker och tänker
om det är så det behövs. Om du är min vän
ska du kunna köpa det utan att bli sur. Samma
sak för mig!

Nej nu har jag sagt mitt . :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0