15 November - Finnas kvar

Jag kommer alltid finnas vid din sida hur det
än blir, slutar och är.

Om vi är samns. Jag finns vid din sida.
Om vi är osamsn. Jag finns vid din sida.
Om du har bestämt dig för att sluta prata
med mig. Jag kommer ändå finnas kvar.

Jag kommer alltid finnas kvar oss dig.
För jag har en plats hos dig som inte
kommer försvinna. Jag har lämnat en
bit av mig oss dig.

För hur det än kommer sluta så kommer
du alltid finnas kvar oss mig. Du har fått
en plats oss mig som ingen annan kan
ta eller få. För den har du fått och ingen
annan. För du är speciell. Du är något
extra som gör att man vill ha kvar dig.
Något som gör att man älskar dig. Jag
älskar dig för att du är just du!

Jag kan nästan lova att jag har fått en plats
oss dig som ingen annan kan ta. Det gäller
att tänka efter och se vems ens rediga vänner
är och ge bort en vit av sitt hjärta till dom!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0