12 November - Jag vet vad som väntar

Ja idag är det ju onsdag.
Onsdagar betyder sovmorgon till tolv :D
Sedan upp och sedan dra till skolan vid ett.
Börjar vid två. Så är på Parapeten vid halv två.
Man ska ju komma dit och byta om och så.
Sedan är det en massa genomgångar tills
man kommer in i köket och förberder inför
torsdagen. Då man har öppet. Sedan ungefär
vid sex tiden så är kvällsmaten och städningen
klar. Kvälsmaten är Landgångar. Sedan äter
vi och pratar om dagen. Och när vi har ätit
upp så drar man ner och byter om känner sig
blää oh vill duscha. Bussen hem och sedan 
duscha, kolla på TV vid nio sedan ska man sova.

Upp på torsdagr vid sju dra till skolan vara i köket.
Kommer hem man somnar på en gång.

Ja såhär ser mina närmaste timmar ut.
Lust att bryta detta ? Så gör det vett jag. Är ganska
så trött på det. Fast det är bara tre veckor kavr
innan man får ett nytt schema och man ska
ha servering istället.

Idag håller jag tummarna för att klara med dagen.
Jag hoppas det efter det som hänt och händer.

Jag vet vad som väntar mig när jag kommer hem.

 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du klarar det älskling <3

2008-11-12 @ 16:36:03
URL: http://lodge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0